PlusTech olarak satış sonrası servis hizmetlerine büyük önem vermekteyiz çünkü Elektronik Güvenlik Sistemleri projelerinin uzun vadede başarılı ve verimli olabilmesi, performanslarının maksimum seviyede olabilmesi ve sistemlerin sağlıklı çalışabilmesi için servis veren teknik ekibin kalitesi ve yapılan periyodik bakımlar büyük önem taşır.

Bu hizmetimiz kapsamında müşterilerimize 7/24 hem yerinde hem de uzaktan Garanti kapsamında veya dışında oluşabilecek arızalara müdahale servisleri ve Periyodik Bakım servisleri sunuyoruz.

CRM Sistemimiz sayesinde Müşterilerimiz ihtiyaç halinde çağrı merkezimiz ya da e-posta ile servis talebi oluşturabiliyor. Sonrasında tüm servis süreçleri gerçek zamanlı olarak kendilerine e-posta yolu ile bildirilmektedir.

PlusTech olarak sürdürülebilir kaliteli servis hizmeti verebilmek için 7 gün 24 saat kesintisiz destek sağlayan uzman teknik kadromuzu şirket içi veya dışı eğitimler ile destekleyerek kendilerini ve teknolojik destek altyapımızı gelişen dünya karşısında güncel tutmaya çalışıyoruz.